محمد صدرامحمد صدرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

روزگار مادریم برای صدرا

نظرات (6)

مهسا مامي رها
9 خرداد 94 23:52
واي خداي من تولد....تولدت مبارك مامان فاطمه ايشاا... سال تولديه خيلي خيلي خوبي داشته باشي و سالهاي خوب تر كنار صدراي نازت راستي چقدر عكس هايي كه از كيك گرفتي قشنگ شده,آفرين
مامان فاطمه
پاسخ
مرسی عزیزم. ممنون از دعای قشنگت
عمه فروغ
10 خرداد 94 0:03
تولدتون مبارک فاطمه جونم ان شاا.. همیشه زنده باشید و سایتون بالا سر صدرای گلم باشه من هم خردادی هستم اصلا خردادی ها یه چیز دیگه هستند
مامان فاطمه
پاسخ
مرسی فروغ جان. صد در صد خردادیا یه چیز دیگن
مهتاب مامان اشکان
10 خرداد 94 8:14
واااااااااااااااااااای چه پسر ناز و تپلی تولدش مبارک باشه ایشالا 120 ساله بشن خوشگل پسر مرسی عزیزم
ĸoѕαr
11 خرداد 94 8:58
سلام خاله جونم.چه وب نازی دارید.!!! وکوشولوتونم به خودم رفته چون هم سفیده وهم نازه وبانمک. اگه به وب من سربزنید خوشحال میشوم .ازتون کلی سپاس گزارم.
مامان فاطمه
پاسخ
مرسی از نظرت. چشم حتما
ازاد
13 خرداد 94 0:04
چه جالب مامان 25 ساله،پسر 17 ماه و 8 روزه(17+8=25)
مامان فاطمه
پاسخ
چه جالب. ماشالله خیلی با دقتین
مامان صدرا
6 تیر 94 15:57
سلام خانومی تولدتون مبارک ماشالله گل پسرمون بزرگ واقا شدن چن هفته ای بود که دنبال وبتون میگشتم حالا موفق شدم تا پیدا کردم وصدرای گلمو ببوس عاشقشم
مامان فاطمه
پاسخ
سلام . مرررررررررسی عزیزم. نظر لطفتونه