محمد صدرامحمد صدرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

روزگار مادریم برای صدرا

نظرات (10)

مدیر سایت نی نی عکس
3 تیر 94 16:08
سلام مامان مهربون عکس این جیگرو برای نی نی عکس بفرست تا جایزه بگیره و کلی خوشحال شه. http://www.niniaxs.ir اگه مایل به تبادل لینک هم هستی لینکمون رو توی وبلاگتون قرار بدید و به ما بگید به قید قرعه به مامان های فعال و معرفی کننده سایتمون جایزه میدیم
bedas
3 تیر 94 17:44
سلام چطوری؟ لذت عکاسی با پایه ی مونوپاد را نمیخای تجربه کنی؟
مامانی غزل جون
4 تیر 94 9:49
سلام عزیزم خدا نی نی کوچولو رو برات حفظ کنه امروز تولد فسقلی ما غزل جون هست میشه بیای تو وبش و بهش تبریک بگی میخوام کلی پیام تبریک از طرف دوست های مهربونمو براش به یادگار بمونه ممنونم از لطف و مهربونی هات...
مهسا مامی رها
6 تیر 94 10:26
سلام پیکاسوی کوچولوی ناز ای جووونم عینکشو... چه بهت میاد خاله جون خیلی خوردنی شدی
♥مامان فاطمه♥
6 تیر 94 13:35
اییییییییییییییییی جووووووووونم عزیییز دلم
مامان عاطفه
6 تیر 94 16:34
چه پسر خوردنی و ملوسی چه عکس های قشنگی لذت بردم
مامان مهسا
7 تیر 94 14:18
ای جونم خیلی نازی صدرا جون من لینکتون کردم که همیشه بتونم بهتون سر بزنم
مامان فاطمه
پاسخ
مرسی عزیزم.شما هم لینک شدید
عمه فروغ
10 تیر 94 19:30
ای جوووووووووووونم هزار ماشاا.. به پیکاسو کوچولو
مامان پرهام
13 تیر 94 10:59
محمد صدرا اخرش تورو میخورم عشق من پسر نمکیپیکاسو کوچولوی خاله مامانی چطوره؟بوووسش کن مامانتو
مامان فاطمه
پاسخ
سلام شیدا جووووووووووووونم. خیلی دوستت دارم. هم تورو هم اون جیگر نازتو. خدا حفظش کنه
ایدا
15 تیر 94 21:54
وای الهی چه عینک بهش میاد.
مامان فاطمه
پاسخ
مرسی عزیزم