محمد صدرامحمد صدرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

روزگار مادریم برای صدرا

پیشرفت ها

1394/2/7 16:31
نویسنده : مامان فاطمه
169 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به یکی یدونه ی خودم که این روزها همش دوست داره باهاش بازی کنم و تمام هوش و حواسم به اون باشه.حتی وقت هایی که از مبل بالا میره منو صدا میکنه تا نگاش کنم، یا وقت هایی که میخواد با اسباب بازی هاش بازی کنه، یا وقتی حلقه هاشو در میاره و دوباره از نو میچینه. این روزا به من خیلی وابسته تر شدی، دیروز روی مبل نشسته بودم و داشتم تلویزیون نگاه میکردم اومدی پیشم و گفتی مامان و دستاتو باز کردی : یعنی بغلم کن، منم بغلت کردم و کنار خودم روی مبل نشوندمت، یدفه دیدم محکم دستاتو دور گردنم حلقه کردی و محکم با اون لبای نازت بوسم کردی. نمیدونی چه لذتی داشت انگار دنیارو بهم داده بودن یا وقت هایی که میخوام بخوابونمت خودمم کنارت میخوابم، یهو پا میشی و منو صدا میکنی و یدفه خودتو پرت میکنی روم و با صدای بلند میخندی، آخ که تو اون لحظه دلم میخواد درسته قورتت بدم بس که شیطون میشی. کاری که جدیدا یاد گرفتی اینه که میای قلقلکم میدی و بعدش ازم میخوای که منم قلقلکت بدم تا دوتایی بخندیم.

این روزا خیلی خودتو واسه همه لوس میکنی و مدل لوس کردنتم اینه که رو پنجه های پاهات راه میری و جیغ میکشی و دست میزنی.قهقهه

دیروز صبح وقتی از خواب بیدار شدی گفتی مامان درد و دندوناتو نشون دادی منم رفتم ژل دندونتو برات آوردم دیدم انگشت کوچولوتو آوردی جلو که خودت ژلو به لثه هات بمالونی و دیدم دقیقا ژلو به لثه هات زدی، همونطوری که من برات میزدمتشویق دایره لغاتتم روز به روز بیشتر میشه: مثلا به طاها میگی طاطا یا به پرتغال میگی پرتگا - داغ- درد- بابا- مامان- دد- دای همون دایی- نونو- پیشی- دس- به پا میگی با- به چشم میگی چش- مو- دیش- اینو- 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آیهان
16 خرداد 94 13:37
عکسای گل پسرتون شبیه عکسای خارجکیه
مامان فاطمه
پاسخ
مرسی عزیزم