محمد صدرامحمد صدرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

روزگار مادریم برای صدرا

نظرات (10)

شیده
10 مرداد 94 12:33
واااای خوشکل خاله چه چشای نازی داره!!!فدات بشم من!!!!!اره عزیزم واسم دعا کن بتونم صبر کنم من دوباره تصمیم دارم باردار شم البته اگه باز خدا ازم نگیرتش شایانم یه فرشته بود!!!یه فرشته اسمونی !!!پسرم تو سن یک سال و هفت ماهگی بر اثر حادثه ی تصادف پر کشید الان بایدتولد 2سالگیشو جشن میگرفتیمدارم دیوونه میشم خداااااایااااا!!!الان 3ماهو نیمه بدون پسرمم!!!ولی حتی اگه صد تا بچه هم خدا بهم بده هیشکی شایانم نمیشه هیچوقت از قلبم از وجودم بیرون نمیره!!!راستی اون شخصی که واست این پیغامو گذاشته کی بوده؟؟واااای چه سنگ دل بوده صدرای ما خیلی خوشکله خوشکل ترینه!!!!
مامان فاطمه
پاسخ
سلام شیده جون. امیدوارم خداوند اول بهت صبر بده. مطمئن باش خدا چیزیو بگیره بهتر ازاونو به انسان میده. خیلی دردناکه. من حتی یه ساعت صدرارو نبینم دیوونه میشم. خیلی سخته که سه ماهه شایانو ندیدی.ولی بدون جای پسرت پیش خدا عالیه . .امید دارم خدا بهتر از شایانو بهت میده. به امید اون روز برات دعا میکنم
کیان
10 مرداد 94 14:38
صدرا جونم قربون اون چشمهای قشنگت برم. یک ساعت دارم فکر میکنم کدوم عکستو بشتر دوست دارم آخرشم به نتیجه نرسیدم . آخه همشون خوشگلند
مامان فاطمه
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان سمیرا
10 مرداد 94 16:59
ماشاالله چقدر با مزه می خندی و خریداتم خوشگل بود عزیزم مبارکت باشه...تو شادی بپوشی
مامان فاطمه
پاسخ
مرسی سمیرا جان
مامان مریم
10 مرداد 94 17:16
عزیزم خیلی با مزست. لباساشم قشنگن، از کجا گرفتی عزیزم؟
مامان فاطمه
پاسخ
مرسی عزیزم .یه سری هاشو از دبنهامز و یسری های دیگه از سرجنت ماژور
★ مامان نیکو ★
10 مرداد 94 19:05
فدات بشم عزیز دلم چه خرید های خوشگلی مبارکه پسرگل
مامان فاطمه
پاسخ
خدا نکنه عزیزم. مرسی نیکا جون. گنده به روی ماه آرنیکا جونی
مامان الهام
10 مرداد 94 22:53
واييييي خدا اين صدرا جوووون خيلي نازداره مامان فاطمه خوشبحالتها كم كم داره خوشبحال منم ميشه
مامان فاطمه
پاسخ
بله خیلی ناز داره. ایشالله هرچه زودتر
فاطمه
11 مرداد 94 9:36
وای چه خرید های نانازی
عمه فروغ
11 مرداد 94 12:20
عزیززززززززززززمی تو1000 ماشاا.. به گل پسری با این عکس های خوشگلش خریدهات مبارک باشه عزیزم به شادی و سلامتی استفاده کنی
شیده
11 مرداد 94 21:15
عزیزم به شادی بپوشی الهی قربونت برم تو رو میبینم دور از جون یاد شایانم میفتم ارامش میگیرم ازت!!!قربون اون شکل ماهت برم من!!!عزیزم آمل اومدی یه سر به پسرم بزن رو قبرش نوشته سید شایان رضوی!!!همیشه مراقب پاره ی تنت باش!!!
مامان فاطمه
پاسخ
مرسی عزیزم. خدا حفظ کنه عزیزانتو. چشم حتما اومدم میرم پیشش. امیدوارم روحش شاد باشه.
آبجی نگار
11 مرداد 94 22:03
وقتی میخنده مرواریداش دیده میشه شبیه خرگوش میشه پسرناز...