محمد صدرامحمد صدرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

روزگار مادریم برای صدرا

نظرات (11)

مامان آنیسا
17 مرداد 94 14:24
عزیزم ماشالا هزار ماشالا چقدر خوشکل و جذابی ایشالا همیشه سالم و شاد باشی
مامان فاطمه
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان منیژه
17 مرداد 94 18:55
سلام،ماشالله به این پسر ناز،من معمولا به وبلاگ پسرا کم سر میزنم اما صدرا کوچولو خیلی دلنشینه،وقتی باردار بودم و نمیدونستیم بچه مون چیه اسم انتخابی مون برای پسر محمدصدرا بود،خدا حفظش کنه راستی ما هم مازندرانی هستیم،ولی الان رشتیم ما با اجازه لینکتون کردیم خوشحال میشیم بهمون سر بزنید
مامان فاطمه
پاسخ
سلام عزیزم. مرسی که به ما سرزدید. باعث افتخار. ممنونمممممممممممم
مامان هانیه
17 مرداد 94 23:51
صدرا کوچولو از اون بچه ها ست که من ازش خوشم ميادخدا حفظش کنه
مامان فاطمه
پاسخ
مرسی هانیه جان
مامان هانیه
18 مرداد 94 0:13
راستی من تو بلاگ اسکین یه قالبی رو واسه وبلاگم پسندیدم اما رفتم که کد قالبو کپی کنم دیدم فقط واسه بلاگفا و میهن بلاگ کد هست پس شما چطور کد قالبو برداشتین ؟ لطفا به من هم یادبدین
مامان فاطمه
پاسخ
سلام عزیزم. این قالب خود نی نی وبلاگه . تو مدیریت وبلاگ یه گزینه انتخاب قالب وبلاگ
مامانی
18 مرداد 94 8:31
ماشاالله به این پسر ناز و خوشگل همیشه به گشت وتفریح
مامان فاطمه
پاسخ
مرسییییییییییی عزیزم
مامان حسام
18 مرداد 94 11:44
صدرا جون خییلی نمکه ماشالله به این صورت زیبا خدا حفظش کنه لینکت میکنم عزیزم به منم سر بزن
مامان فاطمه
پاسخ
مرسیییییییی عزیزم
مامان حسام
18 مرداد 94 12:09
مامانی میشه لطف کنی بگی اکثرا لباسای صدرا جون رو از کجا میخری؟از اول پستت خوندمت لباساش خیلی ناز بود خوشم اومد ممنونم و منتظر جوابت .من نینیم 5ماهشه دوس دارم خوش لباس باشه هنوز جای خاصی مد نظرم نیس که همیشه اول اونجا سر بزنم از جاهای متفرقه میخرم هر جا پیش میاد ولی دوس دارم یه جا که خیلی خوبه اول سر بزنم راهنماییم کنی ممنونت میشم.در ضمن تهران هستم
مامان فاطمه
پاسخ
منم هرجا که خوشم بیاد میخرم ولی معمولا لباساشو از سرجنت ماژور میخرم
عمه فروغ
18 مرداد 94 18:13
ای جووووووووووووونم صدرای دوست داشتنی رو ببین مثل همیشه عکس هات عالین صدرای گلم الهی که همیشه شاد باشی
مامان فاطمه
پاسخ
مرسی فروغ جان.
مامان الهام
18 مرداد 94 21:57
نازي صدرا جون خواستنيصدرا مثه هميشه خوش تيب و جنتلمن
مامان آروین
19 مرداد 94 9:48
سلام. ماشاء الله صدرا جون خیلی ناز و بانمکه. خدا حفظش کنه. اول سایت رو با اینترنت اسپلورر 8 باز کردم با خودم گفتم عکس های به این قشنگی چرا این قدر نامرتب چیده شده. ولی وقتی با موزیلا باز کردم دیدم چه سایت مرتب و قشنگی دارین. آخه برای وبلاگای دیگه این طور نشده بود نمی دونستم. در هر صورت موفق باشی خانومی.
مامان فاطمه
پاسخ
مرسی عزیزم
شیده
29 مرداد 94 11:07
سلام فاطی جون ببخشید عزیزم دیر به میام آخه بد جوری ویااار دارمخخخخخوااای صدرایییی چه خوردنی شدی نفسی !!!ورودی برج میلاد چند شده؟؟؟خیلی وقته نیومدم یه باروقتی شایان دو سه ماهه بود اومدیم یه بارم نه ماهه حتما ورودیش الان بیشتر شده؟؟!!عشق منو ببوس.. .
مامان فاطمه
پاسخ
سلام عزیزم. من که ویار نداشتم ولی لذت دوران بارداری به همینه. نمیدونم فکر میکنم 45 بود