محمد صدرامحمد صدرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

روزگار مادریم برای صدرا

نظرات (8)

مهسا مامی رها
27 مرداد 94 16:09
ای جووونم .. با اون بوس کردناش فاطمه جون, نمیدونی چقدر لذت میبرم با دیدن عکس های صدرایی.. از لحظه لحظه ی کاراش و خنده هاش و حالت صورتش, عکس میذاری.. البته صدرایی خودش جیگره ولی خوب..! خیلی خوبه حیف که اینجا نیستی.. منم عکس های خوشکل از رها میخوام
مامان فاطمه
پاسخ
مهسا جان شما که همیشه به ما لطف داریعکسای رها جون که حرف نداره با اون قر دادناش
عاطفه مامان مانیاد
27 مرداد 94 16:11
سلام عزیزم،ممنونم که بهمون سر زدی،ماشاالله به آقا صدرا خداحفظش کنه خیلی دلبر و نازه تم تولد مانیاد رو از تم قاصدک گرفتم تو اینستا گرام بزنی میاد،ولی اونا که یه مشت کاغذ برای ادم میفرستن ،بقیه کارارد باید خودت سلیقه به خرج بدی و اجرا کنی تا شیک بشه،
مامان فاطمه
پاسخ
مرسی عزیزم. بله همینطوره
★ مامان نیکو ★
27 مرداد 94 20:59
قربون ِ اون صورت ِ ماهت گوله نمک نی نی وبلاگ
مامان هانیه
28 مرداد 94 0:01
سلام خانومی خوبی؟ یه حس خاصی نسبت به صدرا جون دارم نميدونم چرا ولی صدرا جونو بیشتر از بقیه نی نی های اینجا دوس دارم! راستی از طرف من ببوسینش
مامان فاطمه
پاسخ
مرسی از لطفت.شما هم ببوس گل پسرو
مامان الهام
28 مرداد 94 10:05
عزيز خوش خنده و خوش لباس صدرا جوني....تكه به خدا مخصوصا لبخنداي نازش مخصوصا وقتي بينيشو جمع ميكنه من كه دلم ضعف ميره مامان فاطمه تو نميخوريش؟
مامان فاطمه
پاسخ
چرا هرروز صبح که بیدار میشه میچلونمش
آبجی نگار
28 مرداد 94 10:09
خرگوش کوچولوی بانمک!!!!!!
شیده
29 مرداد 94 11:17
الهی من قربون شکل ماهت برم عروسک مامانش بوووووسش کن!!
مامان فاطمه
پاسخ
مرسی شیده جون
عمه فروغ
30 مرداد 94 11:52
ای جوووووووووووونم این گل پسر رو ببین با عکس هاشمثل همیشه از دیدن عکس هات لذت بردم
مامان فاطمه
پاسخ
مرسی عزیزم. شما همیشه به ما لطف دارید