محمد صدرامحمد صدرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

روزگار مادریم برای صدرا

نظرات (11)

★ نیکـو مامان ِ آرنیـکا ★
4 مهر 94 16:00
ای جوووونم فدای اون ژست گرفتنات عیدتون مبــارک باشه گلم
مامان فاطمه
پاسخ
مرسی عزیزم. عید شما هم مبارک
مهسا
4 مهر 94 17:00
عیدت مبارک صدرا جونم.. اینقدر با این ژستا و موش شدنات دل مارو آب نکن خووشکله
مامان فاطمه
پاسخ
مرسی عزیزم
مامانی مینا
4 مهر 94 19:50
ای جووووووووووونم، عیدت مبااااارک صدرای عزیزم
مامان فاطمه
پاسخ
مرسی عزیزم
خاله مهتاب
6 مهر 94 1:46
ای جوووووونم..عیدت مبااارک گل پسر... هزااارماشالا بهت که انقدر نااازی عزیزدلم..بوووووس واسه صدراجونی
مامان فاطمه
پاسخ
مرسی مهتاب جان. عید شماهم مبارک.گنده به روی خواهرزاده های عزیزت
خاله مهتاب
6 مهر 94 2:05
فاطمه جون اگه صدری گلی اینستا داره ادرسشو بگو فالوش کنم...
مامان فاطمه
پاسخ
نه عزیزم. حتما در اسرع وقت این کارو میکنم
مامان محمدطه
6 مهر 94 18:54
سلام. ماشاالله به آقاصدرا. ان شاالله خدا حفظش کنه براتون. من وبلاگ قبلیتونو میدیدم< نه ماهگی محمدصدرا >یکی از عکس ها نمیدونم شلوار پاش بود یاجوراب رو زانو ها و کف پاش یه چیزایی بود.نظرمو جلب کرد که واسه پسرم بخرم واسه چهار دست وپا رفتن.میتونم بپرسم ازکجا خریدین؟
مامان فاطمه
پاسخ
سلام عزیزم. مرسی. فکر کنم منظورتون همون جوراب شلواری زرشکی طوسی اگه درست متوجه شده باشم. اون مدلو تو تموم فروشگاه های لباس بچه دارن. البته من اونو از شمال خریدم.قابلتونو نداره
مامان الهام
6 مهر 94 23:07
واي من كه مردم از ديدن اين صدرا هلويي ماشالله
مامان فاطمه
پاسخ
به روی مانیاد عزیزم
مامان حسام
7 مهر 94 11:39
اوفففف صدرا فسقل و میخوام درسته قورت بدم صدرا جون عید بر تو و مامان بابا مبارک باشه
مامان فاطمه
پاسخ
مرسی عزیزم
عمه فروغ
8 مهر 94 13:44
عیدتون با تاخیر مبارک باشه فاطمه جونم ای جووونم صدرای ماهم با این عکس های زیباش اون دخترک پیرهن قرمز هم چقدر به صدرا شباهت داره
مامان فاطمه
پاسخ
مرسی عزیزم. عید شما هم مبارک. این خانوم کوچولو یلدا دختر پسرعمومه
خواهری
9 مهر 94 20:32
چقدر نازه ....بامزه ..عزیزم
مامان فاطمه
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان زهره
28 مهر 94 18:47
امیدوارم همیشه لبات خندون باشه