محمد صدرامحمد صدرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

روزگار مادریم برای صدرا

..... روزانه های تو....

1394/11/11 15:38
نویسنده : مامان فاطمه
498 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به تمام دوستای مهربونم. سلام به روی شیرین پسرم، محمد صدرای عزیزم که این چند مدت به دلیل حال بد روحی ازش غافل بودم. ازروزی که خداوند شمارو به من هدیه داد تا به امروز هنوز باورم نشده که مادر شدم. این چند مدت گذشته خیلیییییییییییی بهم سخت گذشت اما خداروشکر، هزاران مرتبه شکر خدایی که عاشقشم، هست با تموم بدیهام و دوستم داره با تموم نقص ها و کاستی هام. خدایا ازته ته ته دلم دوستت دارم به خاطر خودت که هستی و نگام میکنی و دستمو میگیری و پناهمی. محبت

 

پسندها (12)

نظرات (10)

سیما
12 بهمن 94 14:32
عجب پسری// با اون عینک مثل دانشمندا شدی/
مامان الهام
12 بهمن 94 16:59
عزيز دلم دلم يه ذره شده بود برا قيافه معصومت مامانت كه مارو يادش رفت
مامان سعیده
13 بهمن 94 8:53
عزیزم خیلی منو یاد پسر خودم می ندازه مدل هاش خیلی شبیه پسر خودمه
مامان الهام
15 بهمن 94 12:17
عزیزم خوبه که برگشتین اون حادثه واقعا یه شک بزرگ بود امیدوارم برا خانواده شما و نزدیکانتون اتفاقی نیوفتاده باشه خدا به خانواده اون داغدارا صبر بده که باورش واقعا سخته
مامان فاطمه
پاسخ
بله خیلیییییییییی حادثه ی تلخی بود.
مهسا مامی رها
15 بهمن 94 16:59
خوشکل من... عکس هات فوق العاده شده صدرا جوونم... بوس بوس بووووووس تا باشه از این دگرگونی های روحی فاطمه جون ایشاا.. خودش همیشه مواظب تو و صدرای گلت باشه
مامان فاطمه
پاسخ
ممنون دوست مهربونم
مامان صدرا
18 بهمن 94 11:36
اخی صدرا عسلی چه با نمک شدی فدات عزیزم
کیان
20 بهمن 94 9:57
صدرا جون اون عینکت منو کشته. به قول مامان بابای عمو پورنگ عینکتو بمیرم
مامان حسام
20 بهمن 94 16:01
اتفاقا برام سوال شده بود که مامان فاطمه به این فعالی چرا یه مدت از صدرای زیبا عکس نمیزاره.بلا به دور انشالله جمعتون همیشه جمع باشه
مامان فاطمه
پاسخ
سلامت باشی دوست عزیزم. خدا نگهدار عزیزانتون باشه
باران بلوریان
26 بهمن 94 11:26
خدا این نانازتونو حفظ کنه واقعا راسته که شبیه پدرشه... خدا حافظ و نگهدارتون باشه... شما به جمع دوستانم پیوستید ما رو هم تو جمعتون راه بدید..
خواهرجووون
17 اسفند 94 19:12
ناااازی چقد بانمکی گل پسررر