محمد صدرامحمد صدرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

روزگار مادریم برای صدرا

از دست شما....

1393/3/14 17:33
نویسنده : مامان فاطمه
193 بازدید
اشتراک گذاری

 

تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net

پسرم این روزا دیگه به اوج بامزگیت رسیدی. از صبح که بابا نورالدین میره شرکت منو شما خونه تنهاییم تا غروب که برمیگرده. در فاصله ی این چند ساعت منو شما دوتایی کلی بازی میکنیم. از شعر خوندن گرفته تا نمایش با عروسک و شکلک و بازی با اسباب بازی ها و ...

خیلی پر انرژی هستی و همیشه برای خوابیدن استقامت میکنی. من که عاشقانه بچه ها رو دوست دارم بعضی روزا واقعا کم میارم و آخر شب کاملا خسته ی خستم. اما وقتی بازم اشتیاقت رو برای بازی کردن میبینم انرژیم چند برابر میشه. همیشه از12 تا 2 شب دوست داری باهات بازی کنیم و تو این زمانه که از ته دل و با صدای بلند میخندی و اگر بخوام بخوابونمت کلی گریه میکنی،آخه من از دست شما چیکار کنم.

بازی با تو فرشته ی زمینی زیباترین کار دنیاست.آخه از وقتی اومدی درس و دانشگام رفتن واسه خودشون. فرشته کوچولوی زمینی به زمین خوش اومدی و بدون که من از اینکه تمام لحظاتم رو با تو سپری میکنم خیلی خیلی خوشحالم و دوست دارم از ثانیه ثانیه بودن با تو لذت ببرم.

دوستت دارم ای همه ی هستی من

وقتی تعجب میکنی این شکلی میشیتعجب

وقتی صدرا ذوق زده میشهخنده

وقتی صدرا از دیدن کارای مامانش تعجب میکنهنیشخند

وقتی اوضاع به وفق مرادهماچ

وقتی مظلوم میشیقلب

وقت هایی که ناراحتی و تو فکریناراحت

وقتی هایی که بلا میشینیشخند

وقتی که احساس قدرت میکنیچشمک

 

قلبقلب

 

پسندها (1)

نظرات (0)