محمد صدرامحمد صدرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

روزگار مادریم برای صدرا

نیمه ی اول 21 ماهگی

1394/6/14 13:19
نویسنده : مامان فاطمه
401 بازدید
اشتراک گذاری

کودکم آرام آرام قد می کشد و من در سایه ی امن صداقت ناب کودکانه اش بزرگ می شوممحبت او می رقصد و من آرام آرام نوای کودکانه اش را زمزمه میکنمبوس او می خندد و من از شوق حضور و بودنش اشک می ریزممحبت او آرام در آغوشم آرام میگیرد و من تا صبح از آرامشش آرام می شومبوس او پرواز میکند و من شادمانه آنقدر می نگرمش تا چشمهایم جز او هیچ نبیندمحبت او بازی میکند... کودکانه... عاشقانه... می پرد... حرف میزند.... به زبان کسی که جز من نمیفهمدش و دنیا را میبیند و طبیعت را حس میکند... خدا را می بوید و من............ کودکانه در سایه ی بزرگیش پنهان میشوم تا از گرمای دست نوازش غیب بی بهره نمانمبوس کودکم دوستت دارم و برخلاف آنچه که گفته می شدکه تو به من محتاجی، من به تو محتاج و مشتاق شدم و تو شدی همه نیازممحبت

پسندها (7)

نظرات (9)

مدیر سایت نی نی عکس
14 شهریور 94 13:59
سلام خوشحال میشیم عکس کوچولوتونو برامون بفرستید تا ان شالله برنده این هفته ما ایشون باشه در ضمن برای مامانای خوب و نویسنده کشورمون یه مسابقه داریم به اسم مادران با تجربه که تجربیات مادریتونو برامون ارسال کنید و جایزه بگیرید . اطلاعات بیشتر در لینک زیر http://www.niniaxs.ir/index.php/batajrobe ارسال عکس از طریق این لینک و یا تلگرام شماره 09109094005 http://www.niniaxs.ir/index.php/upload اگر هم دوست دارید تو گروه تلگرام نی نی عکس عضو بشید عدد 1 رو به شماره 09109094005 بفرستید. ممنون
عمه فروغ
15 شهریور 94 20:31
عزیززززززززززیزم عکس هات مثل همیشه عالی شده صدرا جووووونمان شاا.. که همیشه شاد و سلامت باشی
مامان فاطمه
پاسخ
مرسی فروغ جان
نیلوفر
15 شهریور 94 23:23
عاشقتم آقا کوچولوی خوشتیپ و دوست داشتنی
مامان طیبه
16 شهریور 94 14:49
چ عکسای خوشگلی. خدا نگه داره واست عزیزم
مامان فرهام
17 شهریور 94 0:19
وااااای خدا خیلی نازه عکسات عالی بودن خوشتیپ خان.پیش ماهم بیا خوشحالمون میکنی!!
مامان فاطمه
پاسخ
مرسی عزیزم. چشم حتما
مامان آنیسا
17 شهریور 94 7:27
خاله قربون بستنی خوردنت عزیزم آقا صدرای خوشکلم چقدر عکسات ناز شده
مامان فاطمه
پاسخ
خدا نکنه خاله جونش. مرسی عزیزم
مامان سيد امير علي
17 شهریور 94 8:59
واي چه پسر نازنيني.ببوسش مامانش
همراه رایانه
17 شهریور 94 12:58
همراه رایانه مرکز رفع مشکلات کامپیوتری پاسخگویی شبانه روزی به مشکلات رایانه,اینترنت و موبایل دارای کارشناسان مجرب شماره تماس با تلفن ثابت سراسر کشور : 9099070345 برای اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه کنید. www.poshtyban.ir
مامانی مینا
17 شهریور 94 18:45
ای جااااانم، خیلی با مزه شدی صدرای عزیزم