محمد صدرامحمد صدرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

روزگار مادریم برای صدرا

شادمانی مادرانه...

1394/6/27 8:04
نویسنده : مامان فاطمه
338 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

این روزها...گاهی دست صدرارو صد بار می گیرم و نگاه میکنم. به ناخن هایش، به انگشتان ظریف و کوچکش و به پوستش نگاه میکنم و می بوسمشان... به چشمانش بوسه می زنم. به لب هایش... انگار خدا را در وجود پسرم یافتم. با او بازی میکنم و در آغوشم می فشارمش.

آرام در گوشش می گویم می دانی خدا چرا تورا به من داد؟

برای اینکه روزی هزار بار از او تشکر کنم...

پسندها (8)

نظرات (6)

مامان فرهام
27 شهریور 94 17:23
سلااام گلم. عكسا مثل هميشه عالين البته صدرا جون عاليه!!!نامبر وانهمثل اينكه تهران سرد شده چون صدرا جون سويشرت تنشه گفتم!!!عزيزم به روزم دوست داشتي بيا پيشمون.عاشق پسرت شدم حسااااابي...
mahya
27 شهریور 94 18:24
سلام چه پسر ماهی داری خدا نگهش داره به ما هم سر بزنید
عمه فروغ
27 شهریور 94 19:34
ای جان 1000 ماشاا.. به این گل پسرفاطمه جون ان شاا.. خدا برات نگه دارهاز طرف من هم ببوسش
مامانی مینا
28 شهریور 94 1:29
ای جااااانم.... واقعاً این کوچولوها انگار از بهشت اومدن،مثل فرشته میمونن.
تک دختر مامانش(kosar)
28 شهریور 94 15:22
سلام خاله جووووونم خوشحال میشم به وبلاگم سربزنید...
مامان الهام
29 شهریور 94 18:05
عزيزم نازنازي دوست داشتني مامان جون بايد بري يه خريد حسابي تيشرتارو جمع كني سويشرتارو رو كني....اخ كه خريد واسه اين مرد كوجك حالي ميده بوس بوس من كه دوست دارم فقط و فقط واسه مانياد خريد كنم خيلييييي شيرينه