محمد صدرامحمد صدرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

روزگار مادریم برای صدرا

22 ماهگیت مبارک....

1394/6/30 12:53
نویسنده : مامان فاطمه
430 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

پسرک شیرین زبونم تو این ماه ترکونده. از حرف زدن گرفته تا کارهای عجیب و غریب....

کلماتی که تونسته تو این ماه یاد بگیره انقدر زیاد بوده که شاید بعضیاشو یادم نباشه. عاشق کتاب خوندن و ماشین بازیه. کل اسم میوه هارو یاد گرفته: آناناس. امبه همون انبه. ایسب همون سیب. بلال. گوجه. خیار. بادون همون بادوم. پسته. هروقت میخواد پشت تلفن صحبت کنه میگه سلام خوبی مننون و شروع میکنه پشت هم اسم میوه ها روبردن. اسم حیونارو هم دیگه یاد گرفته: اسب. فیل. رافه.گبه. ارس همون خرس. پنگوئن. کانگرو. اوک همون خوک. سنجاقک. مار و حلزون... روزا بهم میگه مامان من عروس میگم نه صدرا دوماد باید بشه بعد پسر شیرین زبونم با چهره ای پر از شیطنت کودکانه میگه مامان علوس صدا دوماد. ازش میپرسم صدرا میخواد چیکاره بشه در جواب باخنده میگه دس همون درس، مدسه، دکتو الهی من به قربون حرف زدنت. دیگه تقریبا تموم کلمات رو میتونی تلفظ کنی. انقدر از خرید کیک خوشحال بودی که به شمع میگفی کیک و هر لحظه یادت میومد میگفتی مامان کک همون کیک. تا ازت میپرسم اسمم چیه میگی مامان و وقتی میپرسم نه اسم مامانت چیه میگی فاممه. عاشقتم. روزا میای بوسم میکنی و میگی مامان ناز، بوس پاک، سسره و وقتی میریم اونجا خیلی دوست داره سرسره ها رو برعکس بالا بره و وقتی بر میگردیم میگه اونجا بچه ها. از وقتی با صدرا کتاب هاشو کار میکنم خیلی دایره ی لغاتش زیاد شده. به نظر من سی دی های آموزشی بچه ها رو تنبل میکنه و اجازه نمیده که فکر کنند. 

پسندها (12)

نظرات (8)

عمه فروغ
30 شهریور 94 16:19
ای جوووووووووووووونم 1000 ماشاا.. به این عروسک دوست داشتنی 22 ماهگیت مبارک صدرای ماهممانا و برقرار باشی
مامان فاطمه
پاسخ
مرسی فروغ عزیزم
(̲̅P̲̅)(̲̅E̲̅)(̲̅G̲̅)(̲̅A̲̅)(̲̅H̲̅)
31 شهریور 94 11:33
خود را نگران آنچه می دانی یا نمی دانی نکن نه به گذشته بیندیش نه به آینده فقط بگذار دستان خدا هر روز ، شگفتی های اکنون را برای تو بیاورند.
★ نیکـو مامان ِ آرنیـکا ★
1 مهر 94 16:21
22 ماهگیت مبـــآرکا باشه خوشگل خوشتیپ قربون ِ اون حرف زدن های شیرینت من موندم مامان فاممه چطور قورتت نداده تا الان
مامان حلما
2 مهر 94 4:34
1000 ماشاا.. به این پسر خوشگل خدا حافظش باشه
آجی
2 مهر 94 17:57
سلامت باشه چقدر عسلی شده
مامان الهام
2 مهر 94 19:55
خوش تيب جان خيلي تدي هات نازه...لباسشم خوشملهههه ماشالله به صدرا جون و مامان مهربون و خوش سليقه اش
مامان سونیا
4 مهر 94 9:43
وای عژیژم بخورمت خوشگله
مهسا
4 مهر 94 17:05
مامان علوس صدا دوماد ای جووونم , با اون حرف زدنات خوردنیه من اره فاطمه جون سی دی تنها اصلا خوب نیست.. باید در کنارش واسه کوچولوها وقت گذاشت.. اونم حسابی!!! یه مدت نبودم.. ولی دلم همش پیش تو بود خوشتیپ من