محمد صدرامحمد صدرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

روزگار مادریم برای صدرا

یه روز خوب و عالی...

1394/5/2 14:47
نویسنده : مامان فاطمه
484 بازدید
اشتراک گذاری

 

20 ماهگیت مبااااااااااااااارک گل همیشه بهارم

محبتمحبتمحبتمحبت

 

سلام به عزیزترینم، به صدرای زیبایم که عاشقانه دوستت دارم و روزی نیست که خدا را برای داشتنت شاکر نباشم. گل زیبای 19 ماهه ی من وارد 20 امین ماه زندگیش شده و حالا میتونه به تنهایی بدو و این طرف و اون طرف بره. حالا میتونه تمام کلماتو، درست یا غلط تکرار کنه، حالا میتونه معنی شیطنت های کودکی رو بفهمه. پسرم با اومدنش منو شیفته ی خودش کرد و شبی نبوده که بدون دیدن چهره ی معصومانش بخوابم. فکر میکنم تمام مامانای دنیا اینطور عاشقن. زیباترینم، 19 ماهه که بی وقفه میپرستمت و برای شاد بودنت تلاش میکنم.

پسرم وقتی وارد ماه 20ام شدی تونستی یه جمله ی کوچولو بگی و جملت هم این بود که من هیچ وقت یادم نمیره. مامان مات،گوت، دوته (مامان گوشت و ماست دوست دارم) عاشقتمممممممممممممممممم عزیزترینمممممممممممممممممممممممبوس

پسندها (10)

نظرات (11)

عمه فروغ
2 مرداد 94 14:58
ای جووووووووووونم عزیزم 1000 ماشاا.. به صدرای ماهم 20 ماهگیت مبارک قندو عسلخوشحالم که روز خوبی رو سپری کرده صدرا جونم ان شاا.. که همه روزهای عمرت مملو از شادی باشه فاطمه جون بی زحمت از طرف من هم این گل پسر رو ببوس
مامان فاطمه
پاسخ
ممنون از دعای قشنگن. چشم عزیزم
مامانی مینا
2 مرداد 94 15:05
20 ماهگیت مبارک محمد صدرای عزیزم
مامان فاطمه
پاسخ
مررررررررسی عزیزم
مامان آینده
2 مرداد 94 18:47
سلام عزیزم خوبی هستی ؟ 20 ماهگی نی نی خوشگلتون مبارک باشه ایشالا 200 ساله بشه ممنون که به وبم سر زدین
مامان فاطمه
پاسخ
مرسی عزیزم
بابای ملیسا
2 مرداد 94 22:45
با سلام . ضمن تبریک به دلیل وبلاگ زیبا و پر محتواتون ، وبلاگ ملیسا خانم با عکسهای جدیدش به روز شد ، از شما دعوت می کنم تا از وبلاگ ملیسا خانم دختر بابایی دیدن بفرمائید . خوشحال میشیم اگر با نظراتتون روزهای خاطره انگیزی رو برای دخترم به ارمغان بیارید . منتظر حضور شما هستیم .
همراه رایانه
3 مرداد 94 8:29
همراه رایانه مرکز شبانه روزی پاسخگویی به سوالات رایانه ای و موبایل تماس از طریق تلفن ثابت : 9099070345 ادرس سایت : www.poshtyban.ir
مامان مریم
3 مرداد 94 9:21
هزار ماشالا به پسر نازتون. خدا براتون حفظش کنه عزیزم.
مامان وبابا ستیلا
3 مرداد 94 12:04
باسلام. ممنون از اینکه برامون نظر گذاشتید. وای که چقدر پسرتون نازه. خدابراتون حفظش کنه انشاله .از طرف ما حتما ببوسیدش.
مامان فاطمه
پاسخ
سلام. خواهش میکنم عزیزم. چشم حتما
donya
4 مرداد 94 13:18
سلام عزیزم.ممنون از حضور گرمت در وبمون.آقا پسر خیلی خیلی خیلی نازی دارین،خدا حفظش کنه.بازم به وب ما بیاین خوشحال میشین. در ضمن،لینکتون کردم
مامان فاطمه
پاسخ
مرسی از لطفت
مامان زهره
4 مرداد 94 17:34
ای دون چقدر نازی صدرا جونم ماشاالله واقعا دوست داشتنی هستی خدا تو رو واسه پدرومادرت حفظ کنه فاطمه جونم حتما برای صدرا جون اسپند دود کن براش بهترین ها رو آرزومندم
مامان فاطمه
پاسخ
مرسی عزیزم. ممنون از دعای قشنگت.
مامان ماه کوچولو
4 مرداد 94 17:52
چ عکسای نازی.خدا این گل پسرو نگه داره براتون
مهسا مامی رها
9 مرداد 94 19:41
چه عکس های خوشکلی... ای جوووونم... مامان مات،گوت، دوته... دلم غش رفت خوندم این جمله رو
مامان فاطمه
پاسخ
مرسی مهسا جون. بچه ها تو این سن خیلی بامزه حرف میزنن