محمد صدرامحمد صدرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

روزگار مادریم برای صدرا

خنده هات برام شیرینه...

1394/5/6 0:38
نویسنده : مامان فاطمه
607 بازدید
اشتراک گذاری

 

  • پسرم تموم دنیامی، تموم زندگیمی، دنیا برای من با تو رنگ وبوی تازه ای از عشق گرفت. پسر یکی یدونه ی من دیگه انقدر بزرگ شده که وقتی چیزی ازم بخواد میاد و با دستای نرم و لطیفش صورتمو نوازش میکنه و میگه مامان، ناز، بوس و بعد خواستشو بیان میکنه. عاشقتم عزیزم و با این کارت هرچیزی ازمن بخوای برات انجام میدم. این روزها شدیدا به سی دی بیبی انیشتینت وابسته شدی خصوصا به سی دی حیوانات دنیای اطراف من و عاشق کتاب خوندنی و روزی چند بار کتاباتو میاری تا برات بخونمشون. کلا زیاد اسباب بازی دوست نداری و با بچه های کوچیکتر از خودت بازی نمیکنی. در طول روز وقتی بخوای باهام شوخی کنی میگی مامان بد و من هم میگم صدرا من مامانم و تو دوباره میگی مامان ناناز و میای بوسم میکنی.آخ که دلم ضعف میره اون لحظه. چقدر شیرینی عزیزم و هرروز که کارهای جدیدی یاد میگیری خواستنی تر میشی. عاشق خندیدنای الکی و گریه های زورکیتم. تا ازت میپرسم ترانه کیه در جواب میگی دوتم ( دوستم ) یا وقتی بخوای بگی کسیو دوست داری میگی مامان دوت. از ابراز علاقه های این روزات بگم که دیگه داره به اشیا هم سرایت میکنه تا برات کتاب میخونم اسب و گاوو.. بوس میکنی . صبح تا چشماتو باز میکنی میگی مامان اسب و من واقعا دارم نگرانت میشمخسته و بلافاصله میگی مامان دد و من نمیدونم با این وابستگیت به دد باید چیکار کنم. امشب خیلی متعجب شدم که با علاقه داشتی فوتبال نگاه میکردیتعجب فکر کنم این علاقه تو خون پسراستگریه به دوست من میگی عمه و این برام خیلی عجیبه خندونک گل خوشبوی من، عاشقانه دوستت دارمممممممممممممممم

 

صدرا عاشق تدیشهمحبت

چند لحظه بعد و پرتاب تدی بیچارهتعجب

صدرا وقت هایی که ناراحته و تو فکرهمتفکر

عاشق این شیطونیاتم وروجکمچشمک

خوب بخوابی فرشته کوچولوی نازمبوس

پسندها (11)

نظرات (6)

همراه رایانه
6 مرداد 94 10:31
همراه رایانه مرکز پاسخگویی مشکلات رایانه ای و موبایل (شبانه روزی) تلفن تماس سراسر کشور :9099070345 آدرس سایت : www.poshtyban.ir
عمه فروغ
6 مرداد 94 11:57
ای جووووووووووونم هزار ماشاا.. به صدرای مهربونمان شاا.. که خدا همیشه حافظت باشه گل پسر دوست داشتنی ای جونم چه خنده های دلنشینیان شاا.. که همیشه لبات خندون باشه عزیزم فاطمه جون شاید به این خاطر باشه که گفتن عمه برای بچه ها آسون تر از خاله هست
مامان فاطمه
پاسخ
ممنون عزیزم. مرسی که همیشه به ما سر میزنی ایشالله لبای آرشیدا جون همیشه خندون باشه
مامان الهام
6 مرداد 94 22:20
واقعا هم خنده هاش شيرينه....منم عاشق بيبي انيشتنم البته ندارم همون يه قسمت تبليغ رو هي واسه مانياد ميخونم ....تو مزرعه يه كاو....
مامان فاطمه
پاسخ
مرسی الهام جون. من دیگه کل سی دی رو حفظ شدم
ورزش بانوان
7 مرداد 94 16:03
سایت ورزش بانوان به آدرس اینترنتی http://varzeshebanovan.com بعنوان اولین رسانه ورزشی بانوان ایران، با هدف انعکاس و انتشار اخبار، وقایع، مشکلات و موانع ورزش بانوان راه اندازی شده است.
مامان حسام
7 مرداد 94 23:28
سلام عزیزم خدا صدرا جون و برات حفظش کنه خییییییلی نازه من عاشق اینجور قیافه هام موهای ناز چشم و ابرو ی زیبا هزار الله اکبر براش اسپند دود کن اخوشحال میشم باهات آشنا شم به منم سر بزن
مامان فاطمه
پاسخ
سلام به روی ماهت عزیزم. مرسی از حضورتون تو وبلاگ پسرم. چشم حیما. من هم خوشحال میشم از وبتون بازدید کنم
مهسا مامی رها
9 مرداد 94 19:38
عزیییزم ..با اون فکر کردناش این بوس کردن عروسک ها و یادشون کردن واسه ما که معظلی شده.. مدام باید عروسک هاشو بشورم..رها حتی شب ها واسه شیر خوردن که بیدار میشه..سی سی و تدیشو میخواد..! چشماش هنوز باز نشده ها ولی..!