محمد صدرامحمد صدرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

روزگار مادریم برای صدرا

نظرات (5)

شیده
8 مرداد 94 22:26
اااااااخ که چقدر تو نازی عروسک مامانش داغشو نبینی!!!بررا منم دعا کن بتونم نبود پسرمو بپذیرم
مامان فاطمه
پاسخ
مرسی شیده جون. امیدوارم هیچ مادری داغ فرزندشو نبینه. خداوند بهتون صبر بده و ایشالله یه نی نی دیگه بهتون ببخشه.
ناشناس
8 مرداد 94 22:28
خییییلی زشتی خیلی وب مزخرفی داری خوب نظرمو گفتم !!!
مامان فاطمه
پاسخ
ناشناس عزیزی که نظرتونو خوب نوشتید نمیدونم چرا اسمتونو ننوشتید؟؟؟؟ بگذریم پسرم زشت باشه اینم یه نظره ولی از دید من که مادرشم زیباترینه در ضمن اگه وبم مزخرفه لطفا از وبم دیگه بازدید نکنید
مهسا مامی رها
9 مرداد 94 19:27
الهی... معصوم و دوست داشتنی... من وقتی رها میخوابه, تا چند دقیقه بالاسرشم...نگاش میکنم...خیلی ناز میشن کوچولوها موقع خواب..
مامان فاطمه
پاسخ
دقیقا همینطوریه مهسا جون
مهسا مامی رها
9 مرداد 94 19:33
این دیگه چه جور پیغامی بود!!! واقعا چه ادمایی پیدا میشن! جالبه که اسم هم نذاشته! صدرای ما که آخرشه تو خوشکلیا.. با اون چشای ناازش.. حالا هر کی هر چی هم میخواد بگه بگه.. عاشقتم خوشگل من ولی خودمونیم, فاطمه جون..جواب از این محکمتر دیگه نبود
مامان فاطمه
پاسخ
سلام عزیزم. متاسفانه شخصی که این پیام رو گذاشته بود یعنی آقای پدرام، متاسفانه پیام بعدیشون پاک شد و من دوست داشتم نمایش بدم پیامشونو ولی منظورشون به صدرا نبود به وبلاگ من بود کلا به تمام مادرهایی که برا نی نی هاشون وبلاگ درست میکنن
عمه فروغ
11 مرداد 94 12:18
ای جااااااااان عروسک رو ببینالهی که همیشه همین طور با آرامش به خواب بری و خواب های رنگی ببینی صدرای گلم